“NAJ železarski brki” so Žigovi

Ekipa HDD SIJ Acroni Jesenice je že drugo leto zapored, skupaj z generalnim sponzorjem SIJ Acroni, zavzeto sodelovala v akciji »Z jekleno voljo v Movember«.  Skozi celotni pretekli mesec smo na naših družbenih omrežjih sledilce osveščali o raku prostate in mod, o duševnem zdravju ter o pomembnosti preprečevanja samomora. Na Facebooku je potekal boj za »NAJ železarske brke«, na Instagramu pa ste lahko tudi sami sodelovali v akciji »Z jekleno voljo v Movember«, saj smo za vas pripravili prav poseben »movembrski« AR filter z brki, ki je bil do zdaj prikazan več kot 2.200-krat!

V boju za »NAJ železarske brke« zmagal Žiga Urukalo

Pet hokejistov Jesenic se je iz tedna v teden borilo za laskavi naziv »NAJ železarski brki«. Vsako nedeljo ste lahko na klubski Facebook strani spremljali napredek rasti brkov Mirka Djumiča, Žana Usa, Timoteja Kočarja, Patrika Rajsarja in Žige Urukala. Med 29. 11. in 1. 12. pa ste prav slednjega izglasovali za najbolj brkatega in najbolj izvirnega med vsemi kandidati. Med vsemi, ki ste sodelovali pri glasovanju za »NAJ železarske brke«, smo izžrebali tudi srečnega nagrajenca, ki bo prejel nagrado glavnega sponzorja SIJ Acroni – zvočnike, s katerimi bodo ogledi tekem preko ekrana še bolj doživeti! Srečnemu nagrajencu in Žigi Urukalu, ki je postal hokejist z »NAJ železarskimi brki«, iskreno čestitamo!

Povezani skupaj smo močnejši!

Družba SIJ Acroni se je pridružila hokejistom pri akciji z namenom osveščanja o raku prostate, ker jim je mar – tako za hokejiste, kot za sodelavce. Tako kot je hokej najbolj moška igra na svetu, je jeklarstvo panoga, v kateri delajo večinoma moški – kar 80 odstotkov zaposlenih v Skupini SIJ je moškega spola. Vsem moškim želijo obilo zdravja in jeklene volje za zmage – tako na ledu, kot zunaj njega!

Ena ekipa, eno srce!

Delite s prijatelji

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Povezano